Στη Θεσσαλονίκη, συνελήφθη ένας 60χρονος ιερέας με κατηγορίες για ενδοοικογενειακή απειλή εναντίον της πρεσβυτέρας του.
Η σύλληψη έγινε μετά από καταγγελία της 48χρονης γυναίκας στην αστυνομία, η οποία ανέφερε ότι ο καβγάς μεταξύ τους ξεκίνησε λόγω καθυστερημένου μαγειρέματος στο σπίτι τους.
Σύμφωνα με την καταγγελία, ο ιερέας πέταξε τον κιμά από το μπαλκόνι και απείλησε την πρεσβυτέρα με υψωμένη γροθιά, απαιτώντας να σταματήσει το μαγείρεμα.
Η πρεσβυτέρα δήλωσε επίσης ότι η σχέση τους τα τελευταία δύο χρόνια είναι τεταμένη, ειδικά από τότε που άρχισε να εργάζεται, με τον ιερέα να της ασκεί ψυχολογική βία και να την απαξιώνει.
Μάλιστα, αναφέρθηκε ότι και το προηγούμενο καλοκαίρι είχε καταφύγει στην αστυνομία μετά από έναν καβγά, κατά τον οποίο ο ιερέας την είχε απειλήσει με βία.
Η καταγγέλλουσα, ωστόσο, δήλωσε ότι δεν επιθυμεί την ποινική δίωξη του συζύγου της, αλλά μόνο την απομάκρυνσή του από το σπίτι τους και την επιβολή περιοριστικού όρου μη προσέγγισής της, λόγω των συνεχών εντάσεων που βιώνουν.
Ο 60χρονος ιερέας θα παρουσιαστεί στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης για την υπόθεση.
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
