Σε εξέλιξη βρίσκεται η κινητοποίηση αγροτών, με περίπου 30 έως 40 τρακτέρ να κινούνται αυτή την ώρα σε κονβόι προς την Καλαμάτα. Σημειώνεται ότι ο κόμβος Θουρίας παραμένει κλειστός.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, οι αγρότες εισέρχονται στην πόλη για να πραγματοποιήσουν διαμαρτυρία και σκοπεύουν να μοιράσουν μπουκαλάκια με ελαιόλαδο στους πολίτες.
Όπως αναφέρουν, θα παραμείνουν στην Καλαμάτα για όσο χρειαστεί, συνεχίζοντας τις δράσεις τους.
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
