Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στις Βρυξέλλες με τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι, λίγο πριν από τη Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, με βασικό θέμα τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις τελευταίες εξελίξεις στο πεδίο των συγκρούσεων.
Ο Έλληνας πρωθυπουργός επανέλαβε τη σταθερή στήριξη της Ελλάδας προς την Ουκρανία απέναντι στη ρωσική επιθετικότητα, ενώ τόνισε και την ανάγκη να αποφευχθεί η επέκταση των στρατιωτικών επιχειρήσεων εκτός των ζωνών του πολέμου, με αφορμή περιστατικό που συνδέεται με ουκρανικό drone.
Επιπλέον, συζητήθηκαν οι προοπτικές ενίσχυσης της συνεργασίας Ελλάδας–Ουκρανίας στον τομέα της άμυνας, στο ευρύτερο πλαίσιο της ευρωπαϊκής ασφάλειας.
Η συνάντηση έγινε στο περιθώριο των εργασιών του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, όπου οι ηγέτες της ΕΕ εξετάζουν ζητήματα που αφορούν τον πόλεμο και τη σταθερότητα στην Ευρώπη.
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
