Τουλάχιστον 30 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους από τις αρχές Μαΐου σε καταυλισμό εκτοπισμένων στην ανατολική Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, με τις αρχές και ανθρωπιστικές οργανώσεις να εκφράζουν φόβους ότι η αιτία μπορεί να είναι η ταχεία εξάπλωση του ιού Έμπολα.
Στον καταυλισμό Κιγκόνζε στην Μπουνία, όπου ζουν πάνω από 15.000 άνθρωποι, τα θύματα παρουσίαζαν συμπτώματα όπως πυρετό, πονοκέφαλο και εμετούς, ενώ πολλοί κάτοικοι αρνούνται να υποβληθούν σε ιατρικές εξετάσεις, δυσχεραίνοντας τον εντοπισμό της νόσου.
Ο πρόεδρος του καταυλισμού, Ντζ’τζο Ντρτσί Ετιέν, δήλωσε ότι μόνο αυτή την εβδομάδα θάφτηκαν 10 άνθρωποι, ενώ παλαιότερα καταγράφονταν μόλις 1 έως 3 θάνατοι τον μήνα.
The WHO reported that 75 healthcare workers in the Democratic Republic of Congo have been infected with Ebola, 17 of whom have died since the current outbreak began there https://t.co/VOg5KnJ5kt pic.twitter.com/tGVA1w7YnS
— Reuters (@Reuters) June 19, 2026
Ο Τζάστιν Ζαναμουζί, διευθυντής της καθολικής ανθρωπιστικής οργάνωσης Caritas, είπε ότι η ομάδα του είδε την Τετάρτη πολλά πτώματα καλυμμένα με σεντόνια, μεταξύ των οποίων μια έγκυος γυναίκα και παιδιά.
Μέχρι στιγμής έχουν ληφθεί δείγματα από πέντε θύματα και αναμένονται τα αποτελέσματα. Εναλλακτικές ασθένειες με παρόμοια συμπτώματα, όπως η χολέρα, δεν αποκλείονται.
Παράλληλα, ανθρωπιστικές οργανώσεις προειδοποιούν ότι οι περικοπές στη διεθνή χρηματοδότηση για έργα ύδρευσης και υγιεινής έχουν επιδεινώσει την κατάσταση.
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
