Τη δυσαρέσκειά του προς τις Αρχές του Ισραήλ εξέφρασε το υπουργείο Εξωτερικών, αναφορικά με την απαγόρευση εισόδου και την απέλαση Ελλήνων πολιτών, εκπροσώπων εργατικών σωματείων, οι οποίοι είχαν τελικό προορισμό τη Ραμάλα, κατόπιν πρόσκλησης της παλαιστινιακής πλευράς.
Σε ανακοίνωσή του, το ΥΠΕΞ τονίζει ότι οι συγκεκριμένοι Έλληνες πολίτες είχαν τακτοποιήσει όλες τις υποχρεώσεις για την είσοδό τους στη χώρα και είχαν δηλώσει τον σκοπό του ταξιδιού τους στις ισραηλινές Αρχές.
Η ελληνική πλευρά εκφράζει την ενόχλησή της για την εξέλιξη αυτή, χωρίς ωστόσο να προχωρά σε περαιτέρω σχόλια.
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
