Νέο γύρο κυρώσεων κατά της Κούβας επέβαλαν οι ΗΠΑ, στοχεύοντας την κρατική πετρελαϊκή εταιρεία Unión Cuba-Petróleo, παγώνοντας τα περιουσιακά της στοιχεία σε αμερικανικό έδαφος και απαγορεύοντας σε οποιαδήποτε εταιρεία με δραστηριότητες στις ΗΠΑ να συνεργάζεται μαζί της.
Η κίνηση έρχεται εν μέσω οξείας ενεργειακής κρίσης στο νησί, λόγω της διακοπής των προμηθειών από τη Βενεζουέλα μετά τη σύλληψη του Μαδούρο από αμερικανικές δυνάμεις.
Ο υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο κατηγόρησε το κουβανικό καθεστώς ότι χρησιμοποιεί την εταιρεία «ως εργαλείο καταστολής και κλεπτοκρατίας», σημειώνοντας ότι οι κομμουνιστές ηγέτες εκτρέπουν ενεργειακούς πόρους για ίδιο όφελος, ενώ ο λαός υποφέρει από ελλείψεις και μπλακ άουτ.
Παράλληλα, το Στέιτ Ντιπάρτμεντ μπλόκαρε σχέδιο της αμερικανικής εταιρείας Vanguard Energy να αποστείλει 250.000 βαρέλια καυσίμων στην Κούβα, καθώς δεν είχε εξασφαλίσει την απαιτούμενη άδεια.
Η κυβέρνηση Τραμπ συνεχίζει την εκστρατεία πίεσης κατά της Κούβας, με τον πρόεδρο να αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο στρατιωτικής επέμβασης, δηλώνοντας ότι «η Αμερική δεν θα ανεχθεί ένα παράνομο κράτος 90 μίλια από τα σύνορά της».
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
