Αίσιο τέλος φαίνεται ότι έχει η περιπέτεια υγείας της 13χρονης μαθήτριας από το Χαϊδάρι, η οποία τραυματίστηκε σοβαρά όταν, υπό άγνωστες συνθήκες, έπεσε από το μπαλκόνι του 1ου ορόφου του 7ου Γυμνασίου.
Σύμφωνα με ενημέρωση του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκου, η ανήλικη έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο και νοσηλεύεται πλέον στη Νευροχειρουργική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία», με την κατάστασή της να παρουσιάζει σημαντική βελτίωση.
Όπως ανέφερε ο κ. Γιαννάκος, η 13χρονη κινεί τα άκρα της, έχει πλήρη επαφή με το περιβάλλον και επικοινωνεί με τους γιατρούς και τους οικείους της.
Παράλληλα, αφαιρέθηκε η τραχειοστομία που είχε τοποθετηθεί κατά τη νοσηλεία της, γεγονός που καταδεικνύει τη θετική πορεία της υγείας της.
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
