Καταδίωξη μοτοσικλέτας χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας από αστυνομικές δυνάμεις κατέληξε σε σοβαρό τροχαίο με σχολικό λεωφορείο το μεσημέρι της Δευτέρας (22/06/2026) στο Κερατσίνι.
Η καταδίωξη ξεκίνησε από την περιοχή των Μεγάρων, όταν ο οδηγός της μηχανής αγνόησε τα σήματα των αστυνομικών για έλεγχο και επιχείρησε να διαφύγει. Το δίκυκλο κινήθηκε μέσω της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου και στη συνέχεια ακολούθησε τη Λεωφόρο Σχιστού, φτάνοντας στο Κερατσίνι.
Η σύγκρουση σημειώθηκε στη συμβολή της Λεωφόρου Σαλαμίνος με την οδό Άγγελου Σικελιανού, όπου η μοτοσικλέτα συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο που μετέφερε μαθητές. Η πρόσκρουση προκάλεσε την ανατροπή της μηχανής και τον τραυματισμό των δύο επιβατών της.
Ευτυχώς, κανένα από τα παιδιά ή τους συνοδούς του σχολικού λεωφορείου δεν τραυματίστηκε.
Οι δύο αναβάτες της μοτοσικλέτας συνελήφθησαν από τις αστυνομικές αρχές, ενώ τα αίτια του περιστατικού παραμένουν υπό διερεύνηση.
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
