Τον Αλέξη Τσίπρα χαρακτήρισε «σοβαρό παίκτη» στο πολιτικό σκηνικό ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, σχολιάζοντας την επανεμφάνιση του πρώην πρωθυπουργού με την ΕΛΑΣ, σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ την Τρίτη (23/6).
Ο πρώην αντιπρόεδρος της Βουλής, που διαγράφηκε πρόσφατα από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, άφησε να εννοηθεί πως ο κ. Τσίπρας αξιοποίησε ένα πολιτικό κενό στον χώρο της κεντροαριστεράς. «Βρήκε χώρο και μπήκε», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως ο πρώην πρωθυπουργός «είναι σοβαρός παίκτης ο οποίος θα εξελιχθεί».
Για τη δική του σχέση με την ενεργό πολιτική, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής: «Δύσκολη περίοδος, δεν μου λείπει η καθημερινή σύγκρουση. Σήμερα δεν μου λείπει, αύριο δεν ξέρω». Ερωτηθείς για τη δημοσκοπική εικόνα του ΠΑΣΟΚ, απέφυγε να ανοίξει νέο μέτωπο, λέγοντας: «Ό,τι είχα να πω το είπα» και «αν είχα δίκαιο, το κρίνει η καθημερινότητα».
Ο κ. Κωνσταντινόπουλος στάθηκε στην αντίδραση του κόσμου μετά τη διαγραφή του, λέγοντας: «Αυτό που βίωσα μετά από όλη αυτή τη διαδικασία, από τον απλό κόσμο, δεν το είχα ξαναζήσει», ενώ υπογράμμισε το προσωπικό πολιτικό κόστος, σημειώνοντας πως «μετά από 17 χρόνια, δεν είχα χάσει ούτε μία φορά στην Αρκαδία, ακόμα και όταν το ΠΑΣΟΚ ήταν στο 4%».
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
