Βαρύ πένθος έχει σκορπίσει στην τοπική κοινωνία της Μυτιλήνης ο απροσδόκητος θάνατος μιας 36χρονης γυναίκας, η οποία έχασε τη ζωή της από επιπλοκές μετά τον τοκετό που πραγματοποίησε.
Η άτυχη γυναίκα, η οποία υπηρετούσε ως γιατρός στο ΕΚΑΒ του νησιού, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή το μεσημέρι. Το Σάββατο, ωστόσο, παρουσιάστηκαν σοβαρές επιπλοκές, με αποτέλεσμα τη Δευτέρα να μεταφερθεί στη ΜΕΘ του Βοστάνειου Νοσοκομείου.
Κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της σε νοσοκομείο των Αθηνών, και σήμερα πραγματοποιήθηκε αεροδιακομιδή, με τη σύνοδο του συζύγου της, ο οποίος είναι επίσης γιατρός. Λίγες ώρες αργότερα, ωστόσο, η 36χρονη κατέληξε, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της, τους συναδέλφους της και ολόκληρη την τοπική κοινωνία που τη γνώριζε.
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
