Την Πάτρα επισκέφθηκε την Τρίτη ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, προκειμένου να επιθεωρήσει την πρόοδο έργων αναβάθμισης σε τρία νοσοκομεία και ένα κέντρο υγείας.
Στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων, ο κ. Γεωργιάδης διαπίστωσε ότι ολοκληρώνονται οι εργασίες ανακαίνισης των χειρουργικών αιθουσών και έχει αποκατασταθεί η ζημιά από την πρόσφατη πυρκαγιά, ενώ δεσμεύτηκε να λύσει άμεσα το χρόνιο πρόβλημα έλλειψης ακτινολόγων.
Στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας, επιθεώρησε το νέο φαρμακείο που θα παραδοθεί έως τον Οκτώβριο και συζήτησε τρόπους βελτίωσης των χρόνων εξυπηρέτησης στον γραμμικό επιταχυντή, παρά την προσθήκη νέου μηχανήματος και προσωπικού.
Ευχαριστώ την μεγάλη Κυρία του ΕΣΥ την κα Μαριάννα Λάτση για την απίστευτη γενναιοδωρία της, που έδωσε στο ΠΓΝΡ στην Πάτρα αυτή την υπέροχη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς «Νίκος Κούρκουλος». Η ομορφότερη και καλύτερη σε όλη την Ελλάδα, εγκαίνια στις αρχές… pic.twitter.com/aT2hCKvIBI
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) June 23, 2026
Στο Κέντρο Υγείας Βορείου Τομέα, ο υπουργός είδε τις εργασίες εγκατάστασης νέου μαγνητικού τομογράφου και μαστογράφου, που αναμένεται να ολοκληρωθούν σε δύο εβδομάδες, με τα εγκαίνια να προγραμματίζονται για αρχές Σεπτεμβρίου, και κάλεσε τους πολίτες να εμπιστεύονται την πρωτοβάθμια φροντίδα. Τ
έλος, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, ο κ. Γεωργιάδης ενημερώθηκε για την ανακαίνιση των ΤΕΠ, με την πρώτη φάση να παραδίδεται την Παρασκευ
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
