Φιλόζωοι εντόπισαν ένα μικρόσωμο σκυλάκι να ζει σε άθλιες συνθήκες, νηστικό και διψασμένο, μέσα σε εγκαταλελειμμένο σπίτι γεμάτο σκουπίδια στην οδό Λαρίσης στον Βόλο.
Το κτίριο είχε καταπατηθεί, αλλά κατά την επιχείρηση διάσωσης διαπιστώθηκε ότι εντός βρισκόταν μόνο το ζώο, το οποίο έκλαιγε. Ύστερα από εντολή εισαγγελέα, αστυνομία και πυροσβεστική επιχείρησαν με επαγγελματισμό και απεγκλώβισαν το σκυλάκι.
Το φιλοζωικό σωματείο «Κόσμος και Φύση» έκανε λόγο για υποδειγματική συνεργασία εθελοντών και κρατικού μηχανισμού και κάλεσε τους πολίτες να καταγγέλλουν άμεσα παρόμοια περιστατικά.
Το ζώο βρίσκεται πλέον σε ασφαλές περιβάλλον, λαμβάνει φροντίδα και όταν αναρρώσει πλήρως θα αναζητηθεί οικογένεια για την υιοθεσία του.
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
