Διοικητικό πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ επιβλήθηκε στην 60χρονη οδηγό που κατηγορείται ότι παρέσυρε και σκότωσε μικρόσωμη αδέσποτη σκυλίτσα στη Γαστούνη.
Σύμφωνα με τους δικηγόρους της, το πρόστιμο επιβλήθηκε από τον διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Πηνειού, ενώ η ίδια προτίθεται να ασκήσει τις προβλεπόμενες νομικές ενέργειες, καταθέτοντας αντιρρήσεις και προσφεύγοντας στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πύργου.
Η σκυλίτσα, γνωστή στους κατοίκους ως «Σίσσυ», ζούσε επί χρόνια στην περιοχή και δεχόταν τη φροντίδα της τοπικής κοινωνίας. Η 60χρονη υποστηρίζει ότι δεν είχε πρόθεση να βλάψει το ζώο, δηλώνοντας πως, αφού επιβράδυνε όταν το είδε στον δρόμο, θεώρησε ότι είχε απομακρυνθεί.
Όπως ανέφερε, δεν αντιλήφθηκε ότι το σκυλί παρέμεινε στο οδόστρωμα, ενώ απέδωσε το ελαφρύ ανασήκωμα του οχήματος σε λακκούβα ή στα έργα που εκτελούνταν στην περιοχή.
Η ίδια εξέφρασε τη θλίψη και τη συγκίνησή της για το περιστατικό, τονίζοντας ότι αγαπά τα ζώα και ότι το συμβάν έχει επηρεάσει βαθιά τόσο την ίδια όσο και την οικογένειά της.
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
