Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού προχώρησε η Τροχαία, καθώς εντοπίστηκε να κινείται με 210 χλμ./ώρα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών–Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ./ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, ενώ οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Discover more from The Persona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
